Obchodní podmínky

Mr_Mellow_9_orez_1YarnMellow s.r.o.

IČ: 08360880

DIČ: CZ08360880

Sídlo: Křižíkova 1286, Jičín, 50601

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, sp. zn. C 44262.

Jsme plátci DPH.

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Tyto obchodní podmínky platí pro velkoobchodní i maloobchodní prodej.

I. Uzavření kupní smlouvy

  1. Objednávka v obchodě www.yarnmellow.cz je ze strany zákazníka potvrzená stiskem tlačítka Objednat s povinností platby. V objednávce je možné provádět změny až do fyzického předání balíku dopravci.
  2. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.
  3. Nakupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  4. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
  5. V případě objednání zboží za evidentně chybnou cenu (cena se výrazně liší od konkurence či chybí cifra), má prodávající právo zboží za tuto cenu neprodat a navrhnout zákazníkovi novou kupní smlouvu.

II. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to i bez udání důvodu.
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno.
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat pomocí vyplněného formuláře (e-mailem nebo v balíku s vráceným zbožím).
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu (včetně částky za poštovné, pokud je vrácena celá objednávka).
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí prodejce pouze v případě, je-li využita služba Zpětná zásilka u společnosti GLS. Jiné způsoby dopravy zboží zpět hradí kupující.
  8. Vracené zboží zasílejte na adresu skladu: Křižíkova 1286, Jičín, 50601.

III. Reklamace

  1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující ji obdrží e-mailem a slouží zároveň jako záruční list.
  2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
  3. Kupující o žádosti o reklamaci informuje prodávajícího e-mailem (stačí zaslat vyplněný formulář), kdy se s ním domluví na postupu.

IV. Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí zákazník na bankovní účet prodávajícího do data splatnosti uvedeného na faktuře nebo prostřednictvím platební brány Gopay.
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 7 dnů od zaplacení.

V. Zasílání na Slovensko a do jiných států Evropy

  1. Zboží zasíláme pouze do států, kde funguje GLS a jejich partneři.
  2. Výše poštovného se odvíjí od hmotnosti zásilky a zvoleného přepravce. Konečnou cenu poštovného se zákazník dozví před dokončením objednávky v košíku.
  3. Platby přijímáme pouze na účet v České Republice u Fio banky. Převod na Eura proběhne dle aktuálního kurzu ČNB.
  4. Objednávky lze vyřídit v režimu Reverse charge pouze v případě, je-li nakupující plátce DPH v EU.

VI. Ochrana osobních údajů

  1. Kupující poskytuje prodávajícímu své osobní údaje dobrovolně a s plným vědomím.
  2. Prodávající se zavazuje nepředávat osobní údaje kupujících třetím stranám.
  3. Prodávající může zasílat reklamní sdělení pouze po písemném souhlasu nakupujícího (zaškrtnutí políčka u objednávky).
  4. Nakupující může kdykoli ukončit zasílání newsletteru zasláním e-mailu prodávajícímu nebo odhlášením odběru v patičce newsletteru.
  5. V patičce těchto stránek můžete udělit souhlasy se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

VII. Recenze obchodu

  1. Hodnocení obchodu přímo na stránkách, na serverech google, facebook, seznam nebo heureka jsou udělovány na základě žádosti o hodnocení po vyřízení objednávky. Recenze lze s objednávkou spojit jménem, IP adresou nebo číslem objednávky.
  2. Za hodnocení na jiných stránkách nenese prodejce odpovědnost a nemůže prokázat jejich pravost.

VIII. Řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2023.